Anulowanie zamówienia:
- Zamówienie może być anulowane tylko w ciągu 2 dni od jego złożenia.
- W celu anulowania zamówienia należy wysłać e-mail o tytule: „Anulowanie zamówienia nr x” na adres Biura Obsługi Klienta: numizmato@numizmato.pl
Zwrot:
- Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane w ciągu 14 dni od realizacji Zamówienia. W przypadku licytacji w imieniu klienta (zwłaszcza monet oferowanych w przedsprzedaży) zwroty / rezygnacje z usługi przyjmujemy w ciągu 10 dni od momentu złożenia zamówienia.
- Zwracane towary powinny być pełnowartościowe, nieuszkodzone.
- Pieniądze za zwrócony towar są przekazywane na podane konto w ciągu 7 dni roboczych.
Reklamacje:
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
- Przed wysyłką należy wysłać E-mail z informacją o powodach reklamacji, na adres numizmato@numizmato.pl. Mile widziana dokumentacja fotograficzna.
- Do protokołu reklamacyjnego należy dołączyć dowód zakupu towaru.
- Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany poniżej. Przesyłkę ze zwrotem opłaca kupujący. Numizmato.pl zwraca koszt przesyłki po uznaniu reklamacji.
Adres do kierowania zwrotów:
Non Stop / Numizmato
ul. Czardasza 18 lok 8
02-169 Warszawa
|