Po zakupie Klient otrzymuje informację na pocztę E-mail (pierwszą w ciągu kilkunastu minut od zakupu):
1. Zamówienie otrzymane - zamówienie zostało złożone w sklepie
2. Wpłata zaksięgowana - w przypadku zadeklarowania wpłaty przez szybkie płatności.pl powyższa informacja pojawia się automatycznie i nie oznacza zaksięgowania wpłaty na koncie numizmato (należy zakończyć transakcję dokonując przelewu środków - płatnośc zakończona). W przypadku zadeklarowania wplaty przez przelew bankowy - wpłata została zaksięgowana na koncie numizmato.pl - przedmioty są przygotowywane do wysyłki (chyba, że w opisie przedmiotu zaznaczono inny termin wysyłki, np. przedsprzedaż)
3. Zamówienie wysłane - towar został przekazany pracownikowi poczty lub firmy kurierskiej (dotrze w zależności od zaznaczonej opcji wysyłki - w ciagu 2-5 dni roboczych).
UWAGA. Jeśli nie otrzymali Państwo statusu zamówienia nr 1, a przedmioty nadal znajdują się w koszyku (nie ma ich w historii zamówień), oznacza to, że zamówienie nie zostało sfinalizowane. Prawidłowo złozone zamówienie powinno kończyć się wyświetleniem zdania: "Twoje zamówienie zostało przyjęte! Produkty które zamówiłeś dotrą do miejsca przeznaczenia w ciągu ... dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie". |
|